top
logo

Bayi Girişi




Cağrı Merkezi CRM Versiyon Tarihçesi

 

* YAYINLANAN TÜM GÜNCELLEME DOSYALARIMIZ VİRÜS TARAMASINDAN GEÇİRİLEREK KULLANIMA SUNULMAKTADIR..

* Inkaso CRM datalarının yedeklenmesi kullanıcı firmaların sorumluluğundadır..

* 01.04.2014 Tarihinden itibaren, BAKIM DESTEK anlaşmalı veya KİRALAMA seçeneği ile INKASO Çağrı Merkezi CRM Yazılımını kullanan müşterilerimiz güncellemelerden faydalanabilecektir..

21.06.2017 - V 6.2a


  • Müiteri arama (isimden) ekranında iyileştirmeler yapılarak hızlandırıldı.
  • Havuz modülünde hızlandırma yapıldı.

 

07.06.2017 - V 6.0a


  • Mail kuyruk sitemi ve Raporlama eklendi.
  • Mail yollama sisteminde geliştirmeler yapıldı.
  • Prediktif arama sistemine eklemeler yapıldı.


13.04.2017 - V 5.7a

  • Telsam santrallerin kullanımı için güncellemeler eklendi.
  • Netgsm, DakikSms, Telsam Sms firmaları desteği eklendi.
  • Sepet ekranında ürün birim fiyatını ayarlama eklendi.
  • Sistemde yer alan Özet Bilgi Ekranı nın Mobil olarak Android cihazlardan raporlanmasını sağlayacak altyapı düzenlendi. Mobil cihazınızdan rapor almak için şirketimizle irtibata geçiniz.
  • Genel iyileştirmeler yapıldı.


15.11.2016 - V 5.2a

  • Tahsilat hareketleri, Satış raporu ve Arama ekranında bulunan Satış ekranında Mail Yollama seçeneği eklendi. Bunun için ilgili kayıt üzerine gelinip sağ tuşla açılan menüden Mail Yolla seçeneği seçilmelidir. Menünün açılması için Mail Yollama yetkisi verilmelidir. Mail yollanması için ilk önce Ayarlar>Parametreler>Mail Hesabı sekmesinden mail hesabı tanımlanmalıdır.
  • Asterisk Kuyruk durumunu görür ekran eklendi. İlgili ekranın çalışabilmesi için Inkaso Kuyruk İzleme yazılımının yerel ağ üzerinde kurulu olması gerekmektedir. Ekran ekranın herhangi bir menusu üzerinde mouse sağ tıkla açılan menüden Kuyruk İstatistikleri seçilerek açılır. Ayrıca yetkilerden Kuyruk Bilgisi açılmış olmalıdır. Okuma yetkisi verildiğinde kuyruktaki bekleyen çağrı süresi ve adeti, Yazma yetkisi verildiğinde bununların yanında Kuyrukaki müsait agent sayısı, Kuyruk ortalama bekleme ve konuşma süresi görünür. Bilgiler günlük olarak sıfırlanır.


08.08.2016 - V 5.1a

 

  • Havuz Raporlarının müşteri havuza eklenme tarihine göre alınması eklendi.
  • Raporlarda sonuçların Excel e akarılması yetkiye bağlandı. Bunun için ilgili personele Raporları Excel e Aktarma (ÖZEL) yetkisi verilmelidir.
  • Telefon Numaralarının görünmesi önceden sabit olarak açılıp kapanıyordu. Kişiye özel yetki dahilinde görülmesi sağlandı. Bunun için ilgili personele Telefon Numaralarını Görsün (ÖZEL) yetksi verilmelidir.
  • Gelen aramalarda pazarlama işlemi sadece bir havuz üzerinden yapılıyordu. Artık birden fazla gelen havuzu tanımlanıp pazarlama ekranına girişte istenilen havuzun seçilmesi sağlandı.
  • Genel iyileştirmeler yapıldı.

29.06.2016 - V 5.0a

  • Giriş Çıkış Logları - Vardiya/Sistem Dışı Zamanlar Raporuna agent toplam telefon çalma ve görüşme süresi eklendi.
  • Tahsilat Hareketleri ve Satış Raporu nda  raporlanan datalardan belli kayıtları daha hızlı bulmak için hızlı filtreleme alanı eklendi. Filtreleme alanına yazılan arama kelimesi raporda bulunan birden fazla alanda otomatik aranır. Joker karakterleri kullanılabilir. (*,?)
  • Tahsilat hareketlerinde seçili olan kaydın düzenlemeden sonra seçim konumunun değişmesi engellendi.
  • Satış raporunun son 1 hafta alınacak sekilde yetkiye bağlanması sağlandı. Bunun için yetkilerden Rapor Tarih Kısıtlama (Satış) yetkisi seçilmelidir.
  • Prediktif arama modülünün inkaso içinden kontrolü sağlandı. Raporlar - Prediktif Aramalar menüsünden prediktif tanımlamalar tam kontrollü olarak uzaktan yapılabilir. Çağrının başlatılması, havuzların değiştirilmesi vb.. (Bu modül sadece dış prediktif arama uygulamamız için geliştirilmiştir.) Prediktif arama modülü ücrete tabidir.
  • Tahsilat hareketleri, Satış raporu ve Arama ekranında bulunan Satış ekranında SMS Yollama seçeneği eklendi. Bunun için ilgili kayıt üzerine gelinip sağ tuşla açılan menüden SMS Yolla seçeneği seçilmelidir. Menünün açılması için SMS Yollama yetkisi verilmelidir. Okuma yetkisi verilmesi halinde SMS kuyruga atılır ,Yazma yetkisinde ise direkt olarak ilgili bilgisayardan SMS Yolanır. Bekleyen SMS lerin gönderilmesi veya Raporlanması için SMS lerin kontrolü Toplu SMS ekranından yapılabilir.
  • Çağrı Raporu na Agentın hangi müşteriyi tarih bazlı olarak kaç defa aradığı bilgisini alabileceği Pivot Rapor eklendi.
  • Havuz daki dataların araması bittiğinde yapılan; Ulaşılamayan kayıtların tekrar aktif edilmesi seçeneğinde kişi havuzdan daha sonra tekrardan aranacağı için ileriki tarihli randevuları siliniyordu. Bunun seçimi aktarmayı yapacak kullanıcıya bırakılacak sekilde düzenlendi.
  • Havuzda ki data lar tekrar aktif hale geldiğinde karışık sırada arandığı için bir önceki havuz aramasında son aranan kayıtlar yeni aramada başlarda çıkabiliyordu. Bunu engellemek için yeni aramaların eski arama sırasına yakın olması sağlandı.
  • Minör eklemeler ve düzenlemeler yapıldı.

19.02.2016 - V 4.8c

  • Çağrı sırasında DND modunu değiştirme engellendi. (Çağrı sırasında yapılan bu işlem santral ile bağlantıyı kestiğinden çağrı sonu algılanamıyor ve sonuçta çağrı sürelerinde farklılıklar oluşuyordu)
  • Arama esnasında aranan kişinin meşgul e aldığını anlamak için meşgul tonu eklendi.
  • Randevu aramalarında ve girişlerinde geliştirmeler yapıldı. İlgili ayarları Ayarlar>Parametreler>Randevular sekmesinden yapabilirsiniz. Bu sekmede bulunan ayarlar;
- Randevu Devam Bu şeçenek ile önceden randevu girildikten sonra çağrı kapatılıyordu, Buradan Randevu Devam seçeneği aktif edilerek arama işlemine devam etmesi sağlanabilir.
- Yeni Randevu Eklenirken 1 bölümünde girilen tarihten sonraki bir tarihte randevu var ise o randevuyu değiştirme veya yeni bir randevu kaydı eklenmesi ile ilgili seçenek eklendi.
- Randevu Çağrısı Sonlandığında bölümünde çağrı tamamlandığında aktif randevunun otomatik olarak kapatılması veya ileri bir tarihe randevu kaydını alması için agent a sorması seçeneği eklendi.
- Yeni Randevu Eklenirken 2 bölümünde Agent ın randevuyu sadece kendi adına veya başkasının adına alması seçenekleri ile ilgili ayarlar bulunmaktadır.
  • Pazarlama ekranında gereksiz veri giriş bölümlerinin kaldırılması ve veri giriş bölümlerinin düzenlenmesi seçenekleriyle ekranın sadeleştirilebillmesi eklendi. (İlgili ayar tarafımızca yapılmaktadır. Gereksiz bölümlerin kaldırılması ve düzenleme için firmamızla irtibata geçiniz).
  • Müşteri formu girişleri, Dosya takip sistemi destekleyecek şekilde (Avukatlık vb. bürolar için) geliştirildi. İlgili değişiklik ücretlendirmeye tabi olabilir.
- Yeni dosya takip modunda, açılan her bir dosya (Form) verisine, Taahhüt randevuları eklenmesi ve bu randevuların mauel olarak açık, kapalı  olarak değiştirilerek takibinin yapılması sağlandı.
- Dosya (Form) durumu başlangıç olarak Açık olarak sınıflandırılır. Tüm Taahütler tamamlandığında durum Kapalı konuma alınarak takibi sağlanır.
- İlgili raporlar önceden olduğu gibi Müşteri form raporundan çekilebilir.
- Dosya hangi agent tarafından açıldı ise takibi o agent tarafından yapılır.
- Alınan Taahhüt tarihi geldiğinde Kişisel Randevular ekranında gösterilir.
- Alınan Tahhüt ve Dosyalar ileride başka bir agent a transfer edilebilir.


12.01.2016 - V 4.6a

  • INKASO-IVR Kullanan müşterilerimiz için raporlarda geliştirmeler yapıldı.
  • IVR Sürelerini Asterisk santral ile senkron etme seçenegi eklendi.
  • IVR tanımlamada haftanın gününe ve zamana göre yönlenme seçenekleri eklendi.
  • Bilgilsayrdaki mevcut SIP ayarlarının kurcalanmasını engellemek için Ayarlar SIP Girişi Kısıtlama yekisi eklendi. Bu yetki verilen kullanıcılar SIP ayarlarına erişemez.
  • Bilgi giriş formunda Tarih alanları arttırılıp, ek olarak saat ve İşaretleme alanları eklendi.
  • Müşteri listesini Excel den aktarmada; Bilgi Giriş Formu alanlarına ekleme seçeneği getirildi.
  • Müşteri Aktarma Kontrol ekranında işleme alınmamış olan alanların ekranda gizlenmesi sağlandı.
  • DND kötüye kulanımını engellemek için parametrik olarak kısıtlama sistemi getirildi. Agent DND moduna geçtiğinde yetki verilen kullanıcı veya gruba belirtilen DND Time Out süresi sonunda DND modundan otomatik olarak çıkma sağlanacaktır. Agent bir sonraki Inbound çağrı alıncaya kadar tekrar DND moduna geçemez.
- Öncelikle kullanıcıya veya yetki şablonlarına DND Sınırlama yetkisi işaretlenmelidir.
- Sabit Tanımlama > Ayarlar > Parametreler menüsünden Zamanlar sekmesinde bulunan DND Time Out süresi belirlenmelidir. (örn 30 sn)
  • Zorunlu şifre geğiştirme seçeneği eklendi.
- Sabit Tanımlama > Ayarlar > Parametreler menüsünden Zamanlar sekmesinde bulunan Periyodik olarak XX günde bir şifre değiştir seçeneği seçilerek Agent ların belirtilen gün sonra şifrelerinin değiştirmesi istenecektir.
- Şifreler en az 4 harf, 1 Büyük 1 Küçük 1 Rakam ve 1 Özel karakter içermelidir.


11.11.2015 - V 4.1h

  • Aktif çağrı sesini kaydetme eklendi. Asteriks üzerinde mevcut bulunan çağrı kaydından ayrı olarak, İNKASO programının yüklü olduğu bilgisayarlar da mevcut çağrının ses kaydını manuel veya otomatik olarak yerel hard diske veya bir ağ üzerinde bulunan paylaşılmış bir klasöre kayıt etme seçeneği kullanıma sunuldu.
- Öncelikle Ayarlar>Parametreler>Yerel Ses Kaydı sekmesinden Yerel Ses Kaydına İzin Ver seçeneği seçilmelidir.
- Ses kaydı otomatik veya manuel başlatılabilir.
- Otomatik ses kaydında Tüm çağrı veya Sadece Onay Metni seçenekleri mevcutur.
- Tüm çağrı seçildiğinde çağrı başladığında otomatik olarak ses kaydı başlar ve çağrı bitimine kadar kayıt edilir.
- Sadece onay metni seçildiğinde Satış ekranı devamında çıkan Onay metni ekranında veya Tahsilat onay ekranında ses kaydı başlar, Ekranlar kapatıldığında kayıt sona erer.
- Manuel seçeneği seçilirse, Çağrı anında Ekranın sol üstünde bulunan kayıt ikonuna veya kısayol tuşu olarak F5 tuşuna basıldığında kayıt başlar; çağrı bitiminde veya F5 tuşu ile kayıt manuel sonlandırılabilir.
- Çağrılar Ayarlar>Parametreler>Yerel Ses Kaydı sekmesinde bulunan Kayıt Yolu alanına yapılan klasöre kayır edilir. Boş bırakılması durumunda İNKASO program klasöründe bulunan RECORDS klasörüne çağrılar kayıt edilir.
- Çağrı kaydının yapılıp yapılmadığını sol üstte bulunan ikonun kırmızı renge dönüşmesinden anlayabilirsiniz.

  • Genel düzeltmeler yapıldı.

20.08.2015 - V 4.0

  • v4.0 ile ilgili güncellemeler yapılsal olduğu için güncellemeyi almak için AMATİS YAZILIM ile irtibata geçiniz.
  • SMS Modülü eklendi.
- Oluşturulan Havuz müşterilerine toplu olarak SMS atılabilir.
- Toplu SMS atmak için kullanıcıya Toplu SMS Yetkisi verilmelidir.
- İnkaso tarafından desteklenen SMS firmaları için irtibata geçiniz.
  • Müşterilerde ürün pazarlamada Sepet Sistemine geçildi.
- Önceden tek bir satış işleminde müşteriye tek bir ürün kalemi pazarlana biliyordu. Yeni Sepet satışı ile satış ekranında tek satış işleminde istenilen kadar ürün sepete eklenip satış işlemi gerçekleştirilebilir.
- Üyelik gerektiren ürünler bu sepet kuralı dışındadır. Yani Üyelikle ilgili bir ürün pazarlanacak ise sepette ancak ilgili ürün olabilir.
  • Satış ekranında ürün miktarı ondalık olarak değiştirilebilecek şekilde ayarlandı. (örn: 1.5 KG)
  • Stok ürünlerine birim eklendi. Önceden adet olarak sınıflandırılan ürünler yeni tanımlar ile KG,Adet,Litre,Kutu vb birimler ile sınıflandırılabilir.
  • Genel düzeltmeler yapıldı.

14.05.2015 - V 3.7

  • Müşteri Pazarlama Ekranında bulunan Form bilgisine yazdırma seçeneği eklendi.
  • Pazarlama ekranında randevu çağrısı ekrana geldiğinde girilen açıklamanın görünmemesi sorunu giderildi.
  • Ayarlarda bulunan Max.İnceleme (Sn) süresi minimum 10 sn girilebilecek şekilde düzenlendi.
  • Mesaj merkezinde gelen mesaja verilen cevapların altında eski mesajın görünmemesi sorunu giderildi.
  • Randevular listesinde yetkiye bağlı olarak kişinin sadece kendi randevularını görmesi ile ilgili sorun giderildi.
  • Raporlamalarda sadece süzülen verinin yazdırılabilmesi eklendi.
- Ekrana gelen raporda bulunan Veri Grid sütün başlıklarından istenilen veriye göre filtreleme yapılıp yazdırılması yeterlidir.


07.05.2015 - V 3.6

 

  • Kara Liste Raporuna, Hızlı şekilde telefon numaralarını ekleyebliecek bir form eklendi.
  • Havuz'a müşteri eklemelerinde Telefonu Kara Listede Olan Müşterileri eklemeden çıkarma seçeneği eklendi.
  • Müşteriye yeni form eklemedeki sorun giderildi.

 

 

30.04.2015 - V 3.5

  • Müşteri kayıtlarında personelin mükerrer telefon numarası eklemesi yetkiye Bağlı olarak engellendi. Bunun için personele "Mükerrer Telefon Eklemeyi Engelle" yetkisi verilmelidir.
  • Satış, Üyelik ve Müşteri Formu raporlarına ekip adı sütunu eklendi.
  • Satış, Üyelik ve Müşteri Formu raporlarınada yapı olarak dinamik tanımlı ek alanlar eklendi.
  • Satış, Üyelik ve Müşteri Formu raporlarının personelin aktif ekibine göre kısıtlanması eklendi.
- Bunun için Yetkilerden personel için Satış Raporu (Ekip),Üyelik Raporu (Ekip) veya Müşteri Formu Raporu (Ekip) yetkisi verilmelidir.
  • Müşteri Formuna kullanıcı tanımlı Çoktan tek seçiimli bir alan eklendi.
- Bunun için Tanımlama>Genel Sabitler>Form Tek Seçim Alanı menüsünden seçim alanları tanımlanmalıdır.
  • Program içinde bulunan mesajlaşma ekranında, mesaj yazarken çağrı gelmesi halinde çağrının mesaj yazma penceresinin kapanmadan cevaplanamaması sorunu sorunu giderildi.
  • Tahsilat onaylama ekranında Tahsilat durumu olarak Beklemede eklendi. Bu seçeneği beklemede olan Tahsilatlara bekleme durumları devam ederken Not eklemek için kullanabilirsiniz.
  • Havuzlara müşteri ekleme veya çıkarmalarda; Müşteri seçimi ekranına Sadece adres Bilgisi Olanlar, Olmayanlar seçenekleri eklendi.
  • Havuz tanımlama ekranında il / Adres bazlı müşteri adeti listeleme ekranına (Sağ Mouse) Seçili Adresteki İşlenmeyen Datayı Kaldır seceneği ile belirtilen adres (il) seçeneğindeki dataların havuzdan çıkarılması sağlandı.
  • Pazarlama Ekranının düşük çözünürlüklü bilgisayarlarda; Ekrana sığmaması sorununu gidermek için Pazarlama ekranına scrollbar'lar eklendi.
  • Müşteri Formlarına aynı anda iki personelin girmesi engellendi.
  • Satış raporunda listelenen müşterilerin istenilen Havuz'a eklenmesini sağlayacak bir seçenek eklendi.
  • Genel iyileştirme ve düzenlemeler yapıldı.

30.12.2014 - V 3.4

  • Satış Faturası kesme işleminde aynı müşteriye ait satış kalemlerinin birleştirilmesi ve tek faturada çıktı alınması eklendi.
- Bunun için Satış Raporunda, Fatura Bas butonuna tıklayıp ekrana gelen Fatura Basımı formunda ürün kalemlerinin olduğu alanı mouse ile sağ tıklatıp çıkan menüden Satış Kalemi Ekle seçeneği ile aynı müşteriye ait diğer ürün kalemlerinin seçilip Faturaya eklenmesi gerekmektedir.
- Daha önceden fatura tanımı yapılıp, bu şekilde ürün birleştirmesi yapılmak isteniyorsa Yeni bir fatura tanımı eklenmesi gerekmektedir. Eski usülde kullanım yapılacak ise bu işleme gerek yoktur.
  • Kuyruktaki Cevapsız Çağrılar adlı bir rapor eklendi.
- Rapor Local network te çalışan Asterisk santrallerle birlikte çalışacaktır.
- Raporun çalışa bilmesi için MySQL kullanıcı tanımlarının İnkaso programına AYARLAR>PARAMETRELER>GENEL-3 penceresinde yapılması gerekmektedir.
- Asterisk tarafında yapılacak yetki ve ayarlar kullanıcı firmaların kendi sorumluluğundadır.
- Bu Rapor ile kuyruk ta karşılanıp herhangi bir agent a aktarılmayan ve sonrasında belirtilen süre içerisinde aynı numara ile herhangi bir şekilde görüşme yapılmayan  çağrılar raporlana bilecek ve herhangi tek bir müşteri ile eşleşen kayıtlar belirtilen bir havuza atanabilecektir.
- Rapor için yetki tanımlarından Kuyruktaki Cevapsız Çağrılar yetkisi ilgili kullanıcıya verilmelidir.
  • Müşteri Form modülüne mevcut adreslerden seçim yapılabilecek iki adet adres seçim alanı eklendi.
  • Kullanıcı üyelik bilgilerine üçer adet kullanıcı tanımlı string ve rakam alanları eklendi. Bu alanların başlıkları Ayarlar>Parametreler>Genel-4 sekmesinde tanımlanabilir.
  • Direkt numara çevirmek için kullanılan dial-pad ekranında geliştirmeler yapıldı. Önceden numarayı mouse ile tuşlamak gerekiyordu. Artık klavyeden kolaylıkla numaraları hızlı bir şekilde tuşlayabilirsiniz.
  • Satış Raporunda gruplama alanı eklendi ve alt toplamlar detaylandırıldı.
- Gruplama için istenilen alan mouse ile gruplama alanına sürüklenip bırakılmalıdır.
- Grup alt toplamları grup başlıkları altında belirecektir.
  • Satış Raporu ve Tahsilat Hareketleri raporuna müşteri ile ilk işlem uygulayan kişi ve tarihi bilgisi eklendi.
  • Genel iyileştirmeler ve düzeltmeler yapıldı.

20.10.2014 - V 3.2

  • Müşteri bilgilerine ayrım için Şahıs,Şirket seçenekleri eklendi.
- Bununla birlikte ünvan,vergi dairesi,vergi no alanları müşteri bilgilerine eklendi.
- Excel'den veri aktarımlarında Ünvan,Vergi Dairesi,Vergi No alanları eklendi.
- Excel'den veri aktarımlarında Ünvan bilgisi mevcut ise müşteri otomatik olarak Şirket olarak işaretlenecektir.
- Excel'den veri aktarımlarında şirketler için Ad/Soyad alanları şirket yetkilisi için kullanılacaktır. Müşteri bilgi girişinde bu alanlar boş bırakılmamalıdır.
- Müşteri tipine göre raporlarda Şahıs tipinde ise Ad/Soyad, Şirket tipinde ise Ünvan bilgisi görünecektir.
  • Program renk düzeni (Tema) seçenekleri eklendi.
- Sabit Tanımlama>Ayarlar menüsünden Seçili Tema değiştirilerek istenilen renk düzenine geçilebilir.
- Tema ayarları Bilgisayar bazlıdır.
- Eski yavaş çalışan bilgisayarlarda farklı bir tema seçilmesi veya Temanın kaldırılması performansı yükseltebilir.
  • Personel tanımlarında bulunan SIP tanımlarında SIP Server seçeneği eklendi.
- Bu seçenek ile tanımlı personelin farklı bir SIP server üzerinden çalışması sağlanabilir.
- Boş bırakılması durumunda Genel SIP Ayarlarında tanımlı olan server kullanılacaktır.
  • Birden fazla Dış hattı bulunan Çağrı merkezlerinde çağrının hangi hattan geldiğini belirten uyarı eklendi. Böylece Agent gelen bilgilendirmeye göre müşteriyi karşılayabilecektir.
- Bunun için Asterisk server üzerinde tanımlı olan Inbound Routes tanımlarına ilgili hattın yönlendirmesinde bulunan CID name prefix alanına tanımlayıcı bir metin yazılmalıdır. (Örneğin bir hat için SİGORTA, diğeri için ÜRÜNPAZARLAMA gibi..).
- Çağrı agent'a geldiginde eğer SİGORTA hattından geliyor ise ekranın sağ üstünde bulunan yeşil bilgi alanında SİGORTA ibaresi belirecektir.
- Ayrıca çağrı raporlarında bu metinler ilgili çağrı log'unda görülebilecektir.

29.09.2014 - V 3.1

  • Mola Raporunda düzenleme yapıldı. Mola tiplerine göre toplamlar tek ekranda alınabilmekte.
  • Çağrı Raporunda düzenleme yapıldı. Birden fazla personelin seçilip raporlanması sağlandı. İlgili raporun yetkisi sadece okuma olarak verilir ise sadece kişinin bulunduğu ekip personellerinden sorgulama yapılabilecektir.
  • Müşterilerden istenilen mevcut sabit bilgilerin ve kullanıcı tanımlı farklı bilgilerin alınmasını sağlayacak Müşteri Formu modulü eklendi.
- İlk önce müşteriden alınacak bilgi listesi tanımlanmalıdır. Bunun için Sabit Tanımlama>Genel Sabitler>Bilgi Giriş Formu menüsünden bir form oluşturulur. Burada mevcut sabit alanların yanında, 10 Adet kullanıcı tanımlı string alan, 5'er adet Ondalık ve Tamsayı alanı ile birlikte 3 adet Tarih alanı forma eklenebilir.
- Aynı müşteriye tanımlı formdan istenilen kadar form bilgisi yeni kayıt olarak ilave edilebilir. (Sadece sabit alanların dışında kalan alanlar için)
- Form tanımlandıktan sonta Havuz tanımlama menüsünden hangi havuz müşterilerinden Bilgi Formu ile bilgilerin alınacağını belirlemek için seçili olan Havuz'a Form atanır.
- Pazarlama ekranında aktif havuz'a form atandı ise müşteri bilgileri ekranda iken üst kısımda bulunan KIRMIZI harflerle yazılı müşteri adı başlığında bir ikon belirecektir. Buraya tıklanarak tanımlı forma yeni bilgi girişi yapılabilir. Düzenleme ve ekleme için pazarlama ekranında bulunan Form sekmesini kullanabilirsiniz.
- Doldurulan formların raporları Raporlar>Müşteri Formu Raporu'ndan alınabilir. Bunun için ilgili kullanıcıya Müşteri Formu Raporu yetkisi verilmelidir.

11.09.2014 - V 3.0

  • Satış kaydı sırasında seçilen ödeme tiplerine 2 adet kullanıcı tanımlı ödeme tipi eklendi. Ödeme başlıkları Ayarlar>Parametreler>Genel-4 sekmesinden tanımlanabilir.
  • Hat numaralarına özel prefix tanımı eklendi. Ayarlar>Parametreler>Genel-3 sekmesinden istenilen Hat numarasına istenilen prefix tanımı yapılabilir. Böylece Asterisk sisteminde yapılan maskeleme ile istenilen numaradan çıkış sağlanabilir. Bu tanımlamalar sağ üst kösede bulunan manuel aramalar için geçerlidir. Pazarlama aramalarında önceden olduğu gibi Genel Prefix veya Ekip tanımına kayıtlı Prefix kullanılmaktadır.
  • Yetkilendirmeye Müşteri Bilgi Girişi Kısıtlama seçeneği eklendi. Bu yetkisi seçili olan kullanıcılar pazarlama aramalarında müşteri bilgilerini değiştiremezler.
  • Belirtilen ürünlere satış esnasında Adres girme zorunluluğu kaldırılabilecek şekilde güncelleme yapıldı. Stok tanımlarında istenilen üründe adres zorunluluğu kaldırılabilir.
  • Prim hesaplama seçeneklerine günlük kırılım eklendi. Kısaca prim dönemi içerisinde hesaplamalar günlük olarak alınan rakamlar üzerinden yapılabilir.
  • Anket Raporu geliştirildi. Anket sonuçlarını çarsaf liste olarak alabileceğiniz bir rapor eklendi.

11.07.2014 - V 2.9

  • Müşteriyi ilk kayıt eden Agent ın veya excelden aktarılan müşteri ise ilk satış işlemi yapan Agent ın adı bilgi olarak müşteri ekranına ve pazarlama ekranına eklendi. (Güncellemeden sonraki kayıtlar için geçerlidir)
  • Tahsilat ekranında ve Satış Raporunda tarih aralığına göre sorgulamada; satış tarihi veya tahsilat tarihini baz alacak şekilde ekleme yapıldı.
  • İleride planlanan Predictive aramalar modülü için altyapı çalışması yapıldı.
  • Genel iyileştirmeler yapıldı.

 

27.06.2014 - V 2.8

  • Havuz raporlarında bulunan müşteri listesinin belirtilen havuz'a akratılması eklendi.
  • Personelin gün içerisinde DND modunda olduğu zamanlar raporlandı.

- G/Ç Loglarında bulunan VardiyaSistem Dışı Zamanları raporundan günlük veri alınabilir. Ayrıca Özet bilgi ekranında bulunan Personel Durumu penceresinde bu bilgi görülebilir.

- İlgili rapor alınabilmesi için personellerin yayınlanan v2.8 güncellemesini yapmış olmaları gerekmektedir.

  • Excel'den yapılan müşteri aktarımlarında yeni iki alan eklendi. (TEK SECİM ALANI, COK SECİM ALANI)
- Tek Seçim Alanı pazarlama ekranında müşteriye tek bir sabit bilgi eklemek için, Cok Seçim Alanı ise pazarlama ekranında birden fazla sabit bilgiyi müşteriye eklemek için kulanılabilir.
- Bu iki alan başlığı kullanıcı tanımlı olup başlık alanların başlık tanımlamaları Ayarlar>Parametreler>Genel-4 sekmesinden tanımlanabilir.
- Alan içerikleri tanımlama menüsüne eklenmiştir.
- Pazarlama Ekranında ilgili müşteriye bu alanların bilgi girişleri yapılabilmektedir.

20.06.2014 - V 2.7

  • Müşteri Pazarlama Ekranında satış altında bulunan tahsilat işlem bilgisine göz atma (sağ mouse tuşu ile) eklendi.
- Bu seçeneğin kullanılabilmesi için yetki tanımlamadan Tahsilat Onaylı Kart Bilgisini Görme yetkisi verilmelidir.
  • Excel'den müşteri aktarımlarında ileride müşteri temsilcisinin değiştiremeyeceği EK BİLGİ alanı eklendi.
  • Satış Girişi esnasında Komisyon oranının girilebileceği alan eklendi. Bu alan Ürün Fiyatı Değiştirme yetkisi bulunan personeller için kullanılabilir olacaktır.
  • Excel müşteri aktarmada kulanılmayan eşleme alanları kaldırıldı.


13.06.2014 - V 2.6

  • Asterisk server'de kayıt edilen çağrı ses kayıtlarına ulaşmak için ekleme yapıldı.
- Çağrı Log veya Çağrı Raporlarında ilgili çağrı çift tıklanarak çağrıya o müşteriye ait o gün yapılan ses kayıtları listelenir ve istenen kayıt dilenerek istenilen konuma kayıt edilebilir.
- Ses kayıtları Asterisk server tarafından yapılmaktadır. Asterisk ayarlarında gelen-giden aramalar için ses kaydı seçeneği ayarlanmış olması gerekmektedir.
- İnkaso programının ilgili ses kayıtlarına ulaşabilmesi için; Asterisk SSH ve MySQL kullanıcı tanımlarının İnkaso programına AYARLAR>PARAMETRELER>GENEL-3 penceresinde yapılması gerekmektedir.
- Asterisk tarafında yapılacak yetki ve ayarlar kullanıcı firmaların kendi sorumluluğundadır.
  • Daha önce Raporlarda bulunan çağrı ses kayıtları; yine aynı başlık altında Elastix Web alt menüsüne alındı ve aynı başlık altına Asterisk tarafından direkt çağrı raporlarının alınacağı Inkaso SSH raporu eklendi. (Tarih ve telefon numaralarına göre)
- İlgili raporun alınabilmesi için ilk maddede açıklanan ayarların Asterisk tarafında yapılmış olması gerekmektedir.
  • Telefon numarası silindikten sonra aynı telefon numarasına göre isim aramasında bazı müşterile aramada yeniden çıkıyordu. Düzeltildi.
  • Pazarlama ekranında Müşteri adı çağrıda iken ve çağrı dışında iken farklı renklerde gösterilecek şekilde düzenlendi.

30.05.2014 - V 2.5

  • Satış raporuna Pivot Rapor seçeneği eklendi.
  • Kara Liste Raporuna, Telefon numarasının hangi havuzdan kara listeye alındığını belirtmek için havuz adı eklendi.

25.04.2014 - V 2.4a

  • Onaysız tahsilatları tekrar deneme süresi uzatıldı.
  • Tahsilat onayında satış tarihi değiştirme eklendi.

- Eğer tahsilat tarihi satış tarihinden sonraki bir gün ise ve onaylayan kişinin Onaylı Satışı İptal Etme/Değiştirme yetkisi var ise onay esnasında Satış tarihini Değiştirmek İstiyor musunuz? sorusu ekrana gelecektir. Onaylayan kişinin kabulu ile Satış tarihi tahsilat onay tarihine eşitlenecektir.

 

  • Satış işlemine not bilgisi ekleme eklendi.
- Satış girişi esnasında veya Pazarlama ekranında ilgili satış seçili iken o satışa ait not kutucuğu çift tıklanarak not eklenebilir.
- Eklenen bu Not lar Satış raporun da görünecektir.

 

  • Satış Raporu na personel bazında satış adetlerini alabileceğiniz bir raror eklendi.
  • Çağrı Raporuna saat aralığı seçeneği eklendi.

 

 


16.04.2014 - V 2.3c

  • Müşteri Ad/Soyad arama ekranındaki ve yeni eklenen Aktif Çağrı bölümündeki çalışmayan Yeni Müşteri butonu hatası giderildi.

14.04.2014 - V 2.3b

  • Program başlığına Son 10 Çağrı botunu eklendi.
- Bu buton tıklandığında müşteri temsilcisi o gün yaptığı son 10 çağrı listesini ekranın sağında görecektir.
- İsterse müşteri temsilcisi bu kayıtlardan birini sağ tuşla tıklayarak çıkan menüden seçili müşteriye pazarlama ekranına geçebilir (Çift Klik) veya o müşteriyi tekrar arayabilir.
  • Program başlığına Aktif Çağrı botunu eklendi.

- Bu buton tıklandığında müşteri temsilcisinin seçili olan hattaki akif çağrısını kiminle yapıldığı bilgisi ekranın sağında görecektir.
- Eğer gelen çağrı numarası birden fazla kişide kayıtlı ise kişilerin listesi adres bilgileriyle birlikte görünür.
- Doğru kişi seçilip (Çift Klik) sağ tuşla çıkan menüden o kişi için pazarlama ekranına geçilebilir veya Yeni Müşteri butonu tıklanarak yeni müşteri kaydı için pazarlama ekranı açılabilir.
- Eğer Otomatik Cevaplama aktif ise Aktif Çağrı listesi çağrı geldiğinde otomatik olarak ekrana gelecektir. Aksi durumlarda Aktif Çağrı butonu tıklanmalıdır.

  • Aktif Çağrı butonun eklenmesi ile çağrı sırasında Hat numarası simgesinin sağ tuşla tıklanıp pazarlama ekranına geçilmesi iptal edildi. İşlem Aktif Çağrı seçeneğinden yapılmalıdır.
  • Satış Raporuna Tahsilat Tarihi sütunu eklendi.
  • Özet Ekranında iptal edilen satışların satış adetlerinde görülmesi ile ilgili sorun giderildi.
  • Çıktı tasarımlarında tasarımın tek kayıt veya listelenen tüm kayıtlar için alınmasını sağlayan seçenek eklendi.
  • Genel iyileştirme ve düzeltmeler yapıldı.

28.03.2014 - V 2.1b

  • Tamamlanmış satış işlemini yapan personelin değiştirilmesi eklendi.(Satış Raporu)
- Bu seçeneğin kullanılabilmesi için yetki tanımlamadan Onaylı Satışı İptal Etme/Değiştirme yetkisi verilmelidir.
  • Tahsilat işlemleri ekranında alt toplamlar eklendi.
  • Tahsilat işlemleri ekranında tamamlanmış satışlarda kart bilgisinin görülmesi eklendi.
- Bu seçeneğin kullanılabilmesi için yetki tanımlamadan Tahsilat Onaylı Kart Bilgisini Görme yetkisi verilmelidir.
  • Genel iyileştirme ve düzeltmeler yapıldı.


21.03.2014 - V 2.1a

  • Inkaso Güvenlik güncelleştirmeleri yapıldı.
  • Bazı raporlarda sorun oluşturan Mesai saatlerinde kapatılmayan Inkaso programlarının gün dönümünde otomatik kapanması eklendi.
  • Excel'den müşteri aktarımlarda adres tipi hatası giderildi.
- Eşleme de ev adresi için EV ADRESİ, iş adresi için İŞ ADRESİ, diğer adres türleri icim ADRES sürunu ile eşleme yapılmalıdır.
  • Genel iyileştirme ve düzeltmeler yapıldı.

14.03.2014 - V 2z

  • Otomatik Aramalı Havuz'larda Otomatik Randevu Dilimleri tanımlı ise; Telefon numarası kullanılmadığı veya hatalı olduğu durumlarda çağrı randevuya atılıyordu. Bu da ileriki zamanlarda gereksiz zaman kaybına neden oluyordu. Bunu engellemek için telefon aranması sırasında sağ alt köşede çıkan bilgi ekranına Numara Kullanılmıyor butonu eklendi. Bu buton tıklandığında çevrilen numara kullanılmıyor olarak işaretlenmektedir ve müşterinin başka telefon numarası yok ise müşteri otomatik olarak havuzdan çıkarılmaktadır.
- Butonun aktif olması için Otomatik Aramada Kullanılmayan No Seç yetkisi verilmelidir.
- Agent'ın santralden Aradığınız numara kullanılmamaktadır anonsunu duyduğunda bu seçeneği tıklaması gerekmektedir.
- Herhangi normal bir çağrının bu buton kullanılarak havuz dışına alınması Agent'ın sorumluluğundadır. (Raporlarla tespit edilebilir)
  • Havuzdan çekilen müşteride telefon no yok ise Havuz dışına otomatik çıkarılması eklendi.
  • Prim Raporlama da bulunan hata giderildi.
  • Onaysız tahsilatları tekrar deneme süresi 15 güne çıkarıldı.
  • Raporlamaların bazılarında eksik olan Excel'e aktarım butonları eklendi.
  • Tahsilat Onay ekranına not alabileceğiniz bir bölüm eklendi.
  • Satış raporuna Adet ve Not Bilgisi eklendi.
  • Havuz Raporuna, Havuzda bulunan Müşteriler ile ilgili raporlar eklendi.
- Rapor ile birlikte Havuzun tümü, ulaşılamayan veya görüşülen müşteri listeleri alınabilmektedir.
Bu raporun kullanılabilmesi için Havuz Raporu Yetkisi ile birlikte Havuz Müşterileri Raporu yetkisi verilmelidir.
  • Çağrı Raporu Eklendi.
- Çağrı raporu ile Agent'ların belirtilen tarih aralığındaki Çağrı sayıları ve süreleri ile ilgili detaylı raporları alınabilmektedir.
Bu raporun kullanılabilmesi için Çağrı Raporu yetkisi verilmelidir.

- Önce ki Çağrı Log Raporu ise üst menü de bulunan Çağrı Log butonu ile kullanıma devam edilebilir.

 

  • Genel iyileştirme ve düzenlemeler yapıldı.

 


07.03.2014 - V 2y

  • Excel'den müşteri listesi aktarımı tek seferde maksimum 200.000 olacak şekilde sabitlendi.

- Tek seferde yapılan fazla aktarımlar sistemde işlem sırasında hantallığa yol açmakta idi.

  • Excel den aktarımlarda Ad,Soyad sütunu ayrılması gerekiyordu. Ancak pek çok müşterimizin Ad-Soyad bilgisini ayırmaması tekrar aktarımlarda mükerrer kayıtların oluşmasına neden oluyordu. Bunu engellemek için; eğer Soyad alanı boş ise aktarım esnasında Ad bilgisinden Soyad kısmının otomatik ayrılması eklendi.
  • Admin SQL Script penceresi iyileştirmeleri yapıldı.
  • Bir havuzda ulaşılamayan müşterilerin aynı havuz da tekrar aktif hale getirilmesi eklendi.
- Havuz tanımlama ekranında ilgili havuzun müşteriler sekmesinde bulunan Ulaşılamayan müşterileri tekrar havuz'a ata butonu kullanılmalıdır.


30.02.2014 - V 2v

  • Ses kayıtlarıın dinlendiği Asterix ekranı Inkaso içerisine alındı.

Ayarlar>Parametreler>Genel-3 te bulunan Asterix Admin user ve password u tanımlanmalı ve kişi veya gruplara yetki verilmelidir.

  • Agent ların tanımlanan vardiya saatlerinde ne kadar sistemde olduklarının raporlanması eklendi.

Ayarlar>Parametreler>Genel-2 de vardiya aralığı tanımlanmalıdır.

- İlgili Rapor G/Ç logları raporundan alınabilir.

- Rapor PostgreSQL 9.3 ve sonrası versiyonlarda çalışmaktadır.

  • Özet ekranında Bekleyen Agent listesindeki hata düzeltildi.
  • Personel Özet Bilgi ekranına vardiya çalışma saatleri eklendi.
  • Tahsilat işlemine Kapıda Kredi Kartı İle Ödeme seçeneği eklendi.
  • Havuz raporlarına Arama sonuçları eklendi.

17.02.2014 - V 2t

  • Randevu eklemede açıklama bilgisi daha çok karakter alacak şekilde genişletildi.
  • Çağrı Log raporunda telefon numarasına göre log arama eklendi.
  • Pazarlama Ekranın da ekrana alınan data randevuya ait ise önceden girilen açıklama bilgisinin ekranda pop-up penceresi ile birlikte gösterilmesi sağlandı.
  • Özet Ekranın da günlük satış adeti ve cirosu bilgisi istenirse bekleyen satışlar için alınacak sekilde düzenlendi.
- Özet Ekranı bu şekilde ayarlanmak isteniyor ise;
Ayarlar>Parametreler>Genel-2 ekranından Özet Ekranında Beklemede Olan Satışları Baz Al seçeneği seçilmelidir.
  • Gelen Inbound çağrının en son görüşme yapan personele otomatik yönlendirilmesi eklendi.
- Ayarlar menüsünde bulunan Parametreler sekmesinden Inbound Çağrılarda Son Konuşan Agent'a Aktar seçeneği aktif edilmelidir. (Aynı anda Inbound Çağrı Yönlendirme seçeneklerinden sadece biri aktif olabilir)


10.02.2014 - V 2s

  • Güncelleme Tarihçesi Eklendi.
  • Direkt yapılan dış aramalarda, Telefon numarası sistemde kayıtlı ise müşteri bilgisinin otomatik gösterilmesi eklendi.
  • Tahsilat Hareketleri Raporuna, Satış Tarihi bilgisi ilave edildi.
  • Pazarlama Ekranına müşteri numarası bilgisi eklendi.
  • Müşteriler ekranında müşteri numarasına göre arama eklendi.
  • Kredi Kartı Ekleme ekranına, kredi kartı tuşlama modülü eklendi. (Opsiyonel)
  • Havuz tanımlamada müşteri eklemede hız iyileştirmeleri yapıldı.
  • Genel Performans iyileştirmeleri yapıldı..

 

28.01.2014 - V 2p

  • Müşteri kredi kartı tuşlama modülü eklendi. (Opsiyonel)

- Bu modülün çalışabilmesi için Ayarlar>Genel Sabitler menüsünde bulunan Kredi Kartı Giriş Anonsu seçeneğinden sesli anonslar eksiksiz tanımlanmalıdır.

  • Gelen Inbound çağrının daha önce satış yapılmış ise otomatik destek ekibine yönlendirilmesi eklendi.

- Ekip tanımlamadan destek ekibi ve üyeleri tanımlanıp, Stok tanımlarından ürün grubuna bu ekip atanmalıdır.
- Ayarlar menüsünde bulunan Parametreler sekmesinden Inbound Çağrılarda Satış Destek Ekibi Kullan seçeneği aktif edilmelidir.

  • Müşteri temsilcisinin satış esnasında ürün fiyatını değiştirebilmesi eklendi.

- Bunun için Müşteri temsilcisi veya Müşteri temsilcisi yetki şablonunda bulunan Satışta Ürün Fiyatı Değiştirme yetkisi aktif edilmelidir.

  • Kişisel mola süresine eklenmeyen Toplantı molası seçeneği kötüye kullanımı engellemek adına yetkili kişi iznine atandı.

- Bunun için bu yetkiyi verecek olan kullanıcılara (Yönetici veya Ekip lideri) Toplantı Molası Düzenleme yetkisi verilmelidir. (Ekip lideri için Okuma, Genel yönetici için Yazma yetkisi verilmelidir).
- Kullanım için Inkaso ekranının solunda veya üstünde bulunan menü butonlarının herhangi birine mouse ile sağ tuşla tıklayıp açılan menüden ilgili kişi veya grupların Toplantı Molası seçeneğinin aktif edilmesi sağlanır. (3 dakika boyunca Toplantı Molası seçeneği aktif olur. Eğer müşteri temsilcisi bu süre boyunca mola hakkını kullanmaz ise bu seçenek tekrardan pasif olur.)

  • Web Portal seçeneği birden fazla tanımlı web sayfasını açacak şekilde güncellendi.

- Web sitelerinin tanımlanması için Ayarlar>Genel Sabitler menüsünde bulunan Web Siteleri seçeneği kullanılmalıdır.

  • Genel Performans iyileştirmeleri yapıldı..

 

 

20.01.2014 - V 2o

  • Mute - Aktif çağrıda Müşteri temsilcisinin sesini kapatabilmesi için seçenek eklendi.
  •  

  • Tamamlanmış Şatış işleminin satış tarihini değiştirme seçeneği eklendi. (Satış Raporu Menüsü)

- Bu seçeneğin kullanılabilmesi için yetki tanımlamadan Onaylı Satışı İptal Etme/Değiştirme yetkisi verilmelidir.

  • Genel Performans iyileştirmeleri yapıldı..
  •  

 

 

 

  • Mail yollamada iyileştirmeler yapıldı.
  • Mail kuyruk sistemi getirildi.
  • Prediktif dialer altyapısı geliştirildi.
 

bottom